За много от футболните запалянковци по света фланелката на Манчестър Юнайтед е само парче плат, но други държат да я имат в гардероба си. Вчера "червените дяволи" представиха новите си фланелки в Северна Америка и веднага местните им привърженици започнаха трескаво търсене на ценния артикул.
„Това е огромен бизнес. Работата ни е съсредоточена върху екипите. Вече планираме какви да бъдат фланелките ни в следващите години”, заяви Ричард Арнолд, директор по продажбите в Юнайтед. Новият екип на Манчестър Юнайтед е изработен от Найк, на него седи и логото на един от новите спонсори на клуба - АОН.
Според проучване около 333 милиона запалянковци по целия свят подкрепят Манчестър Юнайтед. Над 33 процента от тях ще си купят от новия екип на тима за сезон 2010-2011.

