Пилотът на Ред Бул Марк Уебър защити своя тим, който в момента се намира под засилено наблюдение относно дизайна на болида си.

В Германия стана ясно, че RB8 използва специфична карта на двигателя, която, въпреки че бе одобрена от местните стюарди, накара Международната федерация по автомобилизъм (ФИА) да затвори „вратичка“ в техническите регулации.

Седмица по-късно в Унгария пък бяха повдигнати редица въпроси относно това дали тимът е използвал нелегална система за контрол на клиренса по време на състезанието в Канада.

„Мисля, че това взе да става изключително скучно на повечето хора“, каза Уебър. „Единственото, което можем да направим, е да продължим да минаваме през всяка следваща проверка... Постижимо е да произведеш болид, който да отговаря на регулациите, и ние направихме точно това.“

„Знам, че и другите тимове са давали обяснения за детайли по болидите си, но директивите на ФИА не са предназначени да се спазват еднакво. Това, което сме направили ние, е изцяло съгласно правилата“, допълни Уебър.