Златните мечета и златното момче на Балтимор Рейвънс
Златните мечета и златното момче на Балтимор Рейвънс

Куотърбекът на финалиста в Супербоул Балтимор Рейвънс Джо Флако е съвсем обикновено момче. И като такъв, логично едни от най-разпространяваните и често срещани желирани бонбонки решиха да го направят лице на марката си.

Дъвчащите мечета на Haribo вече ще имт по-специално значение за футболните фенове. Флако позира с опаковка от Златните мечета - оригиналният продукт, изобретен от компанияпа през 1922-ра.

От производителите на вкусните бонбони отказаха да назоват каква сума са платили на Джо Флако. "Той не искаше сделка за реклама на дрехи или някоя правна кантора," обясни агентът на футболиста. "Той избра точно желирани бонбони. Такъв си е Джо, просто му харесва продуктът."

Една от основните причини от Haribo да изберат именно Флако е, че централата на компанията се намира имено в Балтимор, а шефът на рекламната агенция на фирмата е заклет фен на Рейвънс.

Още по-любопитно е, че Джо Флако е едва вторият спортист, който става лице на бонбоните в историята. Първият е автомобилният пилот Ръсти Уолъс.

Любимият вкус на Джо Флако - мечета с вкус на ананас...

Целта на Haribo е да отговорят на новите бонбони на Мария Шарапова - Shugarpova, които тази година завзеха американския пазар.

Флако не е първият спортист, който разкрива любовта си към сладки бонбони. Гардът на Чикаго Булс Дерик Роуз не може без Skittles и дори има своя персонализирана машина за кръглите сладкиши в дома си.